Wyzwanie: Przez 40 dni nie kupuje kosmetyków!

Tak, tak, powiedzmy, że to odwyk. Sesja się już skończyła i jestem przytłoczona tym, co się dzieje w mojej komódce. Znacie ten zły nawyk, gdy nie odkłada się czegoś na miejsce po użyciu, a później wszystko się sypie, a lakiery do paznokci leżą jeden na drugim? Ja znam... Czeka mnie właśnie uporządkowanie tego całego dobytku i wyzwanie odwyku od zakupów jest bardzo na miejscu.


Więcej szczegółów znajdziecie na blogu Naomi, pomysłodawczyni całej tej akcji. Tam też przeczytacie cały regulamin wyzwania i możecie podumać nad swoim w nim udziałem. Może i Wam przyda się mały detoks od wizyt w drogeriach i klikania 'kup teraz!'? Fakt, 40 dni to sporo, ale pocieszam się faktem, że właściwie wszystko, co potrzebne do życia, funkcjonowania i wyglądania jak człowiek mam. Poza tym daruję sobie spacery po drogeriach dla samego obejrzenia nowości, więc mam nadzieję, że nie będzie tak trudno. Więc kto też nie kupuje - ręka w górę! A pozostałe kupujące ciepło pozdrawiam i życzę samych udanych zakupów :*

Komentarze

  1. Oj też by mi się przydał odwyk. Na szczęście w marcu nie planuję wiele i mam nadzieję, ze żadne promocje mnie nie skuszą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie promocje i inne akcje drogeryjne zawsze przyciągają wzrok, ale mam nadzieję, że się im oprę :)

      Usuń
  2. Nie wiem czy bym wytrzymała 40 dni, przede wszystkim dlatego, że wiele kosmetyków mi się kończy po miesiącu. Nie robię zapasów. Mnie się udało wytrzymać bez kupowania produktów do włosów już pół roku. Jedynie kupuję szampony, tzn tylko Babydream :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zapasów mam sporo, samych otwartych szamponów naliczyłam już cztery i nawet fakt, że dwóch z nich używam rzadko mnie ostatecznie przekonał. A po cichu liczę także na wykończenie zalegających resztek w butelkach i zaoszczędzenie na jakieś zamówienie rosyjskich kosmetyków :D

      Usuń
  3. Trzymam kciuki za powodzenie akcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć :)

      Usuń
  4. Ojej... Powodzenia :D Ja też spróbuję, ale przez 20 dni : D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wzajemnie powodzenia, kochana :)

      Usuń
  5. Ucałuj i podziękuj bardzo mamie :* Ja niestety nie piszę się na to wyzwanie, bo to u mnie nierealne, ja jestem kosmetoholikiem :D

    Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie spróbuję walczyć z pokusą zakupów, na razie daję radę :D

      Usuń
    2. Tym bardziej jest mi milo Gdyby Twoja mama miała tak wspaniałe koleżanki w pracy jak jest ona, to byłoby mi również bardzo milo, gdyby i one mnie wspomogły :))))

      Usuń
    3. Niestety, pracuje w małej szkole, jako jedyna od spraw plastycznych :(

      Usuń
  6. przydałoby mi się takie wyzwanie ale obawiam się, że nie podołam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na pewno początek jest cięzki :)

      Usuń
  7. Oj ciężko będzie, ja mam zawsze problem z nie kupywaniem czegokolwiek ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo, nawet jak wiem, że niepotrzebne to i tak na coś się skuszę :)

      Usuń
  8. pozdrawiam moją koleżankę niedoli ;) Jak się trzymasz na odwyku? Ja na szczęście dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, chociaż byłam na skraju, gdy zobaczyłam aksamit do velvet manicure z Wibo w Rossmannie, w dodatku w cenie na do widzenia. Ale podołałam!
      A jak Twoja silna wola się miewa? :)

      Usuń
  9. wygralas u mnie karte owm ,wiec prosze napisz swoj adres na meila;]

    OdpowiedzUsuń
  10. mi by się to raczej nie udało, chyba, że bym zrobiła spore zapasy ;)

    p.s. zapraszam na konkurs, do wygrania voucher o wartości 30$ na okulary, informacje tutaj: http://olusky.blogspot.com/2014/03/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Nie lubię reklam, ale komentarze i konstruktywną krytykę chętnie przyjmuję :)

Popularne posty z tego bloga

Kosmetyczne pamiątki z Litwy

Drogeria Ezebra - warto! Trochę dziecinne zakupy na Dzień dziecka :)

Blistex Raspberry lemonade blast - recenzja