eKupony w Rossmannie

Witajcie na samym początku weekendu :)
Wielkimi krokami zbliżają się Walentynki i nagle cały świat się czerwieni. Wszędzie kwiaty, misie z serduszkami, poduszki z serduszkami i wszystko w serduszka. Na wystawach czerwone tiule i sztuczne kwiaty, wielkie napisy zapowiadające wielkie promocje i wyprzedaże dla zakochanych. Wszędzie przypomnienia, żebyśmy chociaż nie zapomnieli, jaki to dzień i co trzeba świętować.
Niektórzy na tą całą otoczkę krzywią się i marszczą piękne i proste noski, bo przecież miłość powinno się okazywać każdego dnia. A znowu inni rozpływają się jak czekoladkowe pralinki i lody truskawkowe przy nagrzanym grzejniku. Ja znowuż lubię to święto, lubię poczuć tą aurę i wcale się tego nie wstydzę. Żadnego specjalnego świętowania nie planuję, ale zakupy... O, to jest dobry pomysł! 
I z tej racji śpieszę donieść o nowości w Rossmannie - eKupony za zakupy w dniach 7-14 lutego. 
źródło grafiki: rossnet.pl



Wystarczy przyjść do drogerii, napakować do koszyka pamiątek, które ucieszą nam ryjki i zasmucą portfele (aczkolwiek promocje też są) po czym zachować paragon. Nie wiem jak Wy, ale ja zbieram wszystkie paragony i spisuję swoje wydatki. Ale do rzeczy! Swój unikalny paragon musimy zarejestrować na stronie rossnet.pl do dnia Walentynek, co zapunktuje nam kodem zniżkowym na -10% na kolejne zakupy z wyjątkiem produktów z programu Rossnę! i produktów do karmienia niemowląt. Mały haczyk w tym, że kod będzie dostępny dopiero od 20 lutego, a wykorzystać go musimy do 27 lutego. Ale wierzę, że dam radę:D
Planujecie jakieś większe zakupy czy jedynie uzupełnianie braków? Zapewne dopiero w poniedziałek odwiedzę Rossmanna i poszukam czegoś dobrego. Miłego weekendu Wam życzę i pięknego słońca, bo u mnie dopiero dzisiaj wyjrzało zza chmur. Mam nadzieję, że w innych rejonach Polski jest o wiele lepsza pogoda :)

Komentarze

  1. też właśnie dostałam maila z info:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wybierasz się na zakupy? Bo dla mnie to kolejne 'za' :D

      Usuń
  2. W UK też często robia takie promocje i w sumie zamiast oszczędzic to ja i tak kupuję więcej niż mi potrzeba, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, bo wydasz raz, ale dostajesz zniżkę na kolejną rozpustę, więc już łepetynka pracuje i obmyśla, co by tu kupić i na co wydać ostatnie grosze. Ale pozorne oszczędności da się zwojować i wyjść jednak na swoje, co ja zamierzam uczynić:)

      Usuń
    2. No ja niestety jestem bardzo kiepska w oszczędzaniu :P ale chciałabym to zmienić.

      Usuń
    3. a gdzie coś nowego kochana? :*

      Usuń
  3. Dzięki Tobie się o tym dowiedziałam. Często robię zakupy w Rossmannie i taki kupon jak najbardziej mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie, oby Ci się przydał :)

      Usuń
  4. No właśnie dostałam w sobotę taki kupon, muszę go koniecznie zarejestrować :) Jasne, że i ja dam radę wykorzystać swoją zniżkę ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cytatem z pewnej bajki:
      -damy radę?!
      -tak, damy radę!
      Nikt nie jest za stary na kreskówki i kupony z Rossmanna:D

      Usuń
  5. ja póki co to wszelkie drogerie mijam szerokim łukiem :) mam sporo zapasów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się własnie kilka rzeczy skończyło, więc akurat jest potrzeba :)

      Usuń
  6. Ja już raczej odchodzę od Rossmanna. U mnie są małe i kiepsko wyposażone ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobnie jak anitk4 mam sporo kosmetycznych zapasów więc nie skorzystam :)

    Przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie ;) Można wygrać szczotkę Tangle Teezer w wybranym przez siebie kolorze :)
    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2014/02/rozdanie-wygraj-szczotke-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Nie lubię reklam, ale komentarze i konstruktywną krytykę chętnie przyjmuję :)

Popularne posty z tego bloga

Kosmetyczne pamiątki z Litwy

Drogeria Ezebra - warto! Trochę dziecinne zakupy na Dzień dziecka :)

Blistex Raspberry lemonade blast - recenzja