Nowy Rok


Na kolejny, oby lepszy rok, życzę sobie i wszystkim, żeby życie stawiało przed nami same szanse do wykorzystania. 
Oby każde marzenia i plany mogło się spełnić,a nasza wiara w to mogła przenosić góry. 
Oby problemy zdrowotne, te duże i małe, z którymi borykamy się na co dzień przestały nas tak dręczyć, a kolejki do specjalistów nie wyglądały jak teraz.
Oby u każdego znalazła się iskierka, która pozwala mu rozświetlić swój mrok i przetrwać trudniejsze dni. 
Oby wszystkim maturzystom i innym zdającym egzaminy się powiodło, a poprawki były prostsze/
Oby każdy samotny znalazł w tym roku swoją bratnią duszę, przyjaciela od serca, a może kochaną drugą połówkę, bez której ciężko żyć.
A na koniec - dużo, dużo miłości!
Szczęśliwego Nowego Roku! :)

PS. Mam nadzieję, że Wasze przyjęcia, domówki i wielkie bale były rewelacyjne, a piękne buciki na wysokich obcasach nie obcierały stópek :) Moje początkowe plany zmieniły rodzina, która zaplanowała świętować razem z nami. Nudne sylwestrowanie z Krzysiem Ibiszem zmieniło się w świetną zabawę w rodzinnym gronie! 

Komentarze

  1. Dzięki :* Wzajemnie :) Mi udało się zaliczyć dwie domówki, jedna z przyjaciółką, druga z chłopakiem więc było super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał, dobry początek roku :) Oby cały rok był tak udany :)

      Usuń
  2. MIalam podobnie, jak Ty. Sylwester z Polsatem okazał się świetną rodzinną imprezą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze przełączałam na inne kanały, dzięki czemu zobaczyłam boską Marylę i jej okropną kreację :D

      Usuń
  3. U nas na domówce również włączony był Polsat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli polsat zdominował sylwestry :)

      Usuń
  4. Ja sylwestra spędziłam w rodzinnym gronie i też było super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba zawsze dobra opcja, przynajmniej znamy swoich towarzyszy zabawy :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tobie również życzę samego dobrego:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Nie lubię reklam, ale komentarze i konstruktywną krytykę chętnie przyjmuję :)

Popularne posty z tego bloga

Kosmetyczne pamiątki z Litwy

Drogeria Ezebra - warto! Trochę dziecinne zakupy na Dzień dziecka :)

Blistex Raspberry lemonade blast - recenzja