Niekosmetycznie ale zachciewajkowo





zdjęcia pochodzą ze strony: http://www.axparis.com
Ostatnio mam niedosyt sukienek. I wcale nie zmienia tego zapotrzebowania fakt, że nawet dzisiaj kupiłam kolejna

 U Casey, pingerowej blogerki, zobaczyłam sukienkę, która jest prześliczna. I, gdyby nie pochodziła ze sklepu internetowego to pewnie już bym po nią pobiegła... Tak czy inaczej, popatrzmy sobie na piękną sukienkę z żakardowym dołem








Zdecydowanie nosiłabym! Niestety cena 30 funtów plus oczekiwanie na przesyłkę mnie zniechęca...
Ale popatrzeć i pomarzyć miło :)
Może nawet uda mi się przekonać znajomą krawcową do uszycia dla mnie takiego cudeńka

Co o niej sądzicie? Ładna?

Komentarze

  1. Ładna, ja ostatnio nieśmiało przekonuje sie do spodniczek, choć nigdy nie nosilam;) sukienki też dwie nabyłam latem:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Nie lubię reklam, ale komentarze i konstruktywną krytykę chętnie przyjmuję :)

Popularne posty z tego bloga

Kosmetyczne pamiątki z Litwy

Drogeria Ezebra - warto! Trochę dziecinne zakupy na Dzień dziecka :)

Blistex Raspberry lemonade blast - recenzja