40 pytań kosmetycznych

Podpatrzony u Sekretów Naszego Piękna - klik klik. 40 pyta to dużo, ale na szczęście nie są do siebie podobne :)


1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Najczęściej raz, na wieczór. Rano wystarczy mi tonik albo hydrolat. Chyba, że po nocnym kremie mam tłustą i błyszczącą się twarz

2. Jaki masz typ cery? 
Niestety mieszana, z naczynkami na policzkach i tłustą strefą T. Okazyjnie z niedoskonałościami. 

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy? 
Żel micelarny z Biedronki za niecałe 5zł -ale z poprzedniej szaty graficznej. Ostatnio zdradziłam go z jego odpowiednikiem z Lidla i nie jestem pewna, czy nowe żele mają ten sam skład. Żelu z Lidla nie polecam, zwyklak ściągający skórę.

4. Czy używasz peelingów do twarzy? 
Tak! Uwielbiam wszelkie peelingi!

5. Jaka to marka?
zdjęcie pochodzi z: http://www.stives.com

St. Ives Apricot Scrub - cudeńko i pamiątka z wakacji.  

6. Jakiego kremu do twarzy używasz? 
Próbuję zmęczyć raczej - Perfecta cera zmęczona z witaminą C i olejem arganowym. Nie podszedł mi, skład średni, pozostawia tłustą warstwę, długo się wchłania.

7. Czy masz piegi? 
Nie.

8. Używasz kremu pod oczy? 
Nieregularnie. Kiedyś stosowałam jakiś żel z Flosleka i chyba znowu jakiś kupię.

9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem? 
Miałam i do tej pory pojawiają się sporadycznie pojedyncze bomby...


10. Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych? 
Próbowałam fiołkowych, ale zapach i smak mnie odrzucał. 

11. Jakiego podkładu używasz? 
Na co dzień nie używam podkładu, ale jeśli już to Rimmel Match Perfection w najjaśniejszym odcieniu. 

12. Co z korektorem? 
Zazwyczaj stosuję go na zaczerwienienia i w okresie zimowym także skrzydełka nosa. Używam jednego korektora Cover Girl Invisible Concealer

13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy? 
Raczej chłodna. Plus wieczne rumieńce 

14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Mam, kupiłam i nie mogę się odważyć spróbować. U innych wyglądają rewelacyjnie i marzyłabym sobie takiego samego efektu

15. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce?
Wiem, ale niekiedy ciężko mi się do tego zastosować. 

16. Jakiej maskary teraz używasz?
Kilku jednocześnie:
- Exact Eyelights Eye-Brightening Mascara w kolorze black pearl (no czarna perła po prostu musiała być moja!:) )
- Wibo Extreme lashes 
- Maybelline XXL PRO Volume w kolorze również czarnym

17. Sephora czy MAC? 
Żaden W Sephorze zawsze czuję się jak intruz (ach, te stereotypy o studentach), a do MACa nie mam dostępu

18. Masz kartę pro do MAC? 
Nie.

19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu? 
Palce i trzy pędzle. 

20. Używasz bazy pod cienie? 
Nie

21. Używasz bazy pod makijaż? 
Nie, ale ponoć mam takową dostać od Mikołaja, więc to się może zmienić

22. Ulubiony kolor cienia do powiek? 
Jasny fiolet, lila. Również cieliste perły. Plus granat

23. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie? 
Eyeliner w płynie. Kredki zawsze mi się rozmazują

24. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką ? 
Nie przypominam sobie, by kiedykolwiek to się stało

25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach? 
Lubię, ale nieczęsto używam. 

26. Używasz kosmetyków mineralnych? 
Nie. Na razie nie naszło mnie na ten typ kosmetyków

27. Ulubiona szminka? 
Na jesieni jest to Revlon Renewist, kolor 170 full bodied wine. Piękne, winne bordo upolowane na ebayu. W środku pomadki jest wkład z balsamem do ust.

28. Ulubiony błyszczyk? 
Często je zmieniam i chyba nie mam ulubieńca

29. Ulubiony róż? 
Jestem chyba upośledzona, ale nie umiem używać różu. 

30. Kupujesz kosmetyki na E-bay/Allegro? 
Czasami, zwłaszcza jak znajdę coś w bardzo atrakcyjnej cenie. Lub jakiś wycofany niedawno kosmetyk.

31. Lubisz kosmetyki z drogerii? 
Rozumiem, że to pytanie retoryczne? :) 

32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach? 
Nie

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu? 
Tak, z naciskiem na używanie brązerów i róży

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż? 
Przeważnie staram się robić to starannie, ale czasami tak. Zawsze jednak próbuję to później jakoś poprawić. 

35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć? 
Sporo tego, ale chyba najpopularniejszymi są niedobrany podkład, sklejone i odbite na górnej powiece rzęsy 

36. Lubisz kolorowe makijaże? 
Nie tylko lubię, ale też się tak maluje.

37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż? 
Chyba każda, nad której twarzą pracuje sztab ludzi...

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było? 
Puder do twarzy

39. Czy wychodzisz z domu, bez makijażu? 
Owszem i nie widzę w tym nic dziwnego. Często gdy rano mam do wyboru zjedzenie śniadanie i nałożenie makijażu wybieram jednak posiłek. Na dłuższą metę jest to bardziej opłacalne 

40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?

Raczej tak. Nie mam z tym problemu :)

 Macie podobnie? Czy zapatrujecie się na niektóre pytania kompletnie inaczej? 

Komentarze

  1. z tym źle dobranym podkładem to jest masakra. Połowa dziewczyn, które widzę w drogeriach czy na ulicach ma totalny pomarańcz na twarzy i białą szyję ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwłaszcza zimą, kiedy się blednie ;/

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Od czegoś trzeba zacząć, a niektóre TAGi to niemalże całe wywiady :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Nie lubię reklam, ale komentarze i konstruktywną krytykę chętnie przyjmuję :)

Popularne posty z tego bloga

Kosmetyczne pamiątki z Litwy

Drogeria Ezebra - warto! Trochę dziecinne zakupy na Dzień dziecka :)

Blistex Raspberry lemonade blast - recenzja